۶ راه برای ایمیل کردن دعوت نامه برای جلسه
وقتی همهگیری کووید-۱۹ شیوع پیدا کرد، شاهد افزایش زیادی در دانلودها و استفاده از برنامههای جلسه آنلاین مانند زوم و سیسکو WebX و سایر موارد بودیم. ما حتی دیدهایم که ورودیهای جدیدی مانند GoTo Meets، Microsoft Teams و Google Hangout به Google Meet تغییر نام دادهاند. . ارسال دعوت نامه برای چنین جلساتی به خودی خود کاری طاقت فرسا است، به خصوص زمانی که افراد زیادی درگیر آن هستند. بنابراین، امروز قصد داریم در مورد اینکه چگونه میتوانید برای صرفهجویی در وقت، دعوتنامهای برای چند نفر از طریق ایمیل ارسال کنید، بحث کنیم.
چگونه می توان دعوت نامه جلسه را از طریق ایمیل ارسال کرد؟
ما شما را با نحوه ارسال ایمیل دعوت نامه های جلسه از سیستم عامل های مختلف آشنا خواهیم کرد. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.
یک دعوت نامه Google Meet از طریق ایمیل ارسال کنید
به دو روش می توانید پیوند دعوت را از طریق ایمیل به Google Meet ارسال کنید. در زیر به آنها پرداخته ایم.
از Google Meet در جیمیل استفاده کنید
این روش ساده ترین است زیرا می توان مستقیماً از Gmail به آن دسترسی داشت. برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید.
۱٫ باز کن جیمیل: و برو به ملاقات بخش از نوار کناری
۲٫ کلیک جلسه جدید و صفحه شروع جلسه را در یک پنجره بازشو با دو گزینه باز می کند. ارسال که در:دعوت: و: همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!.
۳٫ کپی 🀄 ملاقات لینک دعوت و از طریق آن به اشتراک بگذارید جیمیل: با شخصی که می خواهید دعوت کنید راه دیگر برای انجام این کار ارسال آن است از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید برای شخصی که می خواهید دعوت کنید را فشار دهید.
با استفاده از Google Meet
روش بعدی اشتراکگذاری پیوند دعوت Google Meet از طریق ایمیل است که مستقیماً از صفحه Google Meet است.
۱٫ بازدید کنید وب سایت Google Meet یا Google Meet: برنامه
۲٫ اکنون کلیک کنید جلسه جدید و انتخاب کنید در Google Calendar برنامه ریزی کنید و یک پنجره جدید باز می شود.
۳٫ حالا در سمت راست کلیک کنید یک مهمان اضافه کنید و آدرس پست الکترونیکی افراد مورد نظر را در اینجا وارد کنید.
۴٫ پس از دعوت از افراد مورد نظر کلیک کنید با Google Meet بپیوندید برای شروع جلسه، یا می توانید فشار دهید بعداً یک جلسه ایجاد کنید برای دریافت پیوند جلسه که می توانید از طریق پست به اشتراک بگذارید. ما یک راهنمای اختصاصی داریم که چهار راه برای ارسال دعوت نامه Google Meeting در Gmail را بررسی می کند.
یک دعوت نامه برای جلسه Zoom از طریق ایمیل ارسال کنید
مشابه Google Meet، میتوانید با استفاده از دو روش، دعوتنامه Zoom Meeting را از طریق ایمیل ارسال کنید. در زیر به آنها پرداخته ایم.
یک دعوت نامه برای یک جلسه ارسال کنید
این روش فقط در صورتی قابل اجرا است که در یک جلسه هستید و می خواهید شخصی را از طریق ایمیل به جلسه دعوت کنید. برای استفاده از این، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱٫ باز کن برنامه جلسه زوم و وارد حساب کاربری خود شوید
۲٫ اکنون کلیک کنید جلسه جدید و جلسه جدیدی آغاز خواهد شد سمعی: و: ویدئو مجوزها
۳٫ پس از شروع جلسه، کلیک کنید شركت كنندگان برای مشاهده لیستی از شرکت کنندگان فعال
۴٫ در اینجا باید کلیک کنید دعوت و پنجره جدیدی باز می شود که در آن سه برگه به نام خواهید داشت مخاطب:، تلفن های رومیزیو: ال.
۵٫ اکنون سرویس گیرنده ایمیلی را انتخاب کنید که از طریق آن باید شخصی را از طریق نامه دعوت کنید.
قبل از جلسه دعوتنامه Zoom ارسال کنید
اگر میخواهید قبل از شروع جلسه ایمیلی را با پیوند جلسه ارسال کنید، میتوانید به صورت زیر انجام دهید:
۱٫ باز کن برنامه جلسه زوم و وارد حساب کاربری خود شوید
۲٫ حالا برو به جلسات بخش:
۳٫ اکنون کپی 🀄 پیوند دعوت و با استفاده از ایمیل خود آن را برای شخصی که می خواهید دعوت کنید ارسال کنید.
یک دعوت نامه برای جلسه تیم های مایکروسافت از طریق ایمیل ارسال کنید
برای تیم های مایکروسافت، می توانید پیوند دعوت جلسه را از طریق ایمیل به دو روش ارسال کنید که در زیر مورد بحث قرار گرفته است.
از برنامه Microsoft Teams استفاده کنید
برای ارسال پیوند تیم مایکروسافت از یک برنامه، باید این مراحل را دنبال کنید:
۱٫ باز کن تیم های مایکروسافت برنامه و روی آن کلیک کنید ملاقات دکمه. حالا روی دو دکمه کلیک کنید جلسه ای را شروع کنید برای شروع جلسه
۲٫ در طول جلسه کلیک کنید ایمیل پیش فرض را به اشتراک بگذارید برای ارسال لینک دعوت نامه از طریق پست
از افزونه Microsoft Teams Google Workspace استفاده کنید
راه دیگر برای اشتراکگذاری پیوند تیمهای مایکروسافت از طریق ایمیل، استفاده از Microsoft Teams Add to Google Workspace است.
۱٫ رفتن تقویم گوگل بر روی کامپیوتر خود و کلیک کنید به علاوه(+:) در گوشه سمت راست علامت بزنید و باز می شود Google Workspace Marketplace که در آن می توانید متفاوت دانلود کنید اضافات برای Google Calendar.
۲٫ اینجا را انتخاب کنید افزونه جلسه تیم های مایکروسافت.
۳٫ اکنون، کلیک کنید نصب و مجوزها را مجاز کنید.
۴٫ پس از انجام، به شما اضافه خواهد شد گوگل: تقویم.
۵٫ اکنون کلیک کنید افزونه Microsoft Teams از گوشه سمت راست تقویم گوگل و: وارد با هزینه شما
۶٫ حالا برو تقویم گوگل و تاریخ و ساعت جلسه را انتخاب کنید. در اینجا یک پنجره بازشو برای اضافه کردن مهمان می بینید، انتخاب کنید تیم های مایکروسافت پس از انتخاب، شروع به دوستیابی با مهمان مورد نظر می کند تیم های مایکروسافت.
تکمیل: ارسال ایمیل دعوت به جلسه
در مقاله فوق روش های دعوت از شخص به یک جلسه مجازی از طریق ایمیل را به اشتراک گذاشته ایم، اکنون می توانید به راحتی لینک را برای افراد زیادی ارسال کنید. امیدوارم این راهنما برای شما مفید بوده باشد. اگر این کار را کردید، با کسی که باید این را بداند در میان بگذارید. سایر نکات مفید ضمیمه شده در زیر را بررسی کنید و منتظر نکات و ترفندهای فنی بیشتر باشید.
ممکن است علاقه مند باشید.
همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، به بررسی گوشیهای هوشمند و ابزارک بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir:یا برای آخرین ویدیوهای بررسی مشترک شوید ابزارهایی برای استفاده از کانال YouTube: