ترفند های ساده و کاربردی

۴ روش برتر برای ارسال دعوت نامه برای جلسه هنگام ارسال ایمیل در Gmail

در هر سازمانی، جلسات راهی موثر برای بهبود مستمر و افزایش بهره وری است. اگر قصد دارید برای همکاران خود برنامه ریزی کنید، می توانید به راحتی از طریق جیمیل به این مهم دست یابید. در این مطالعه، ما چهار روش موثر برای ارسال دعوت نامه برای جلسه در حین ارسال ایمیل با Gmail را نشان داده ایم. در همین حال، می‌توانید راهنمای سریع ما را برای پیش‌نمایش ایمیل قبل از ارسال آن در Gmail بررسی کنید.

هنگام ارسال ایمیل در جیمیل، دعوت نامه برای جلسه ارسال کنید

با استفاده از Google Calendar یک دعوت نامه برای جلسه ایجاد و ارسال کنید

این سریع‌ترین راه برای اشتراک‌گذاری دعوت‌نامه جلسه از طریق ایمیل در Gmail است تقویم گوگل. با استفاده از این ویژگی، می توانید بلافاصله یک رویداد با پیوند جلسه ایجاد کنید و آن را با همکاران خود برای پیوستن به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

۱٫ Gmail را در مرورگر وب خود باز کنید و با حساب دلخواه خود وارد شوید.

۲٫ در مرحله بعد، کلیک کنید نماد تقویم در نوار کناری بالا سمت راست برای مشاهده تقویم.

۳٫ کلیک کنید یک رویداد ایجاد کنید دکمه برای شروع

همچنین ببینید :  3 روش برای ادعا یا تغییر دسته YouTube خود (همه سؤالات متداول پاسخ داده شده است)

۴٫ تاریخ، زمان و نام این رویداد را مشخص کرده و بر روی دکمه کلیک کنید مهمان اضافه کنید برای وارد کردن آدرس ایمیل همکاران خود.

۵٫ در مرحله بعد، یک مکان به این رویداد اضافه کنید و روی دکمه کلیک کنید یک کنفرانس ویدیویی Google Meet اضافه کنید برای افزودن پیوند جلسه به این رویداد.

۶٫ کلیک کنید صرفه جویی را فشار دهید و کلیک کنید ارسال گزینه ای برای ارسال دعوت نامه های جلسه رویداد به مهمانان اضافه شده شما.

خودشه. شما با موفقیت یک پیوند جلسه را با استفاده از رویدادهای تقویم Google ایجاد و به اشتراک گذاشتید. مهمانان دعوت شده شما به محض دریافت دعوت نامه از رویداد شما مطلع خواهند شد.

از ایمیل موجود برای ارسال دعوت نامه در Gmail استفاده کنید

اگر نمی خواهید مشکل ایجاد یک رویداد جلسه را به صورت دستی تحمل کنید، می توانید از آن استفاده کنید ایمیل موجود در Gmail برای ایجاد یک رویداد جلسه و به اشتراک گذاری آن با همکاران خود. این مراحل آسان را دنبال کنید تا به همان هدف برسید.

۱٫ در حساب جیمیل خود، ایمیل مورد نظری را که می خواهید برای ایجاد یک قرار استفاده کنید، باز کنید.

۲٫ در مرحله بعد، کلیک کنید نماد سه نقطه بالا و کلیک کنید یک رویداد ایجاد کنید نسخه

۳٫ بلافاصله به صفحه تقویم گوگل هدایت می شوید که در آن تمام جزئیات در فیلدهای مختلف با جزئیات ایمیل انتخابی شما از قبل پر می شود.

۴٫ اکنون زمان و تاریخ جلسه دلخواه خود را برای رویداد جلسه تنظیم کنید. برای افزودن پیوند جلسه به این رویداد کلیک کنید یک کنفرانس ویدیویی Google Meet اضافه کنید دکمه.

همچنین ببینید :  4 روش برای دیدن اشعار یوتیوب در تلفن و وب

۵٫ در نهایت کلیک کنید مهمان اضافه کنید ستون و آدرس ایمیل همکارانی را که می خواهید به این رویداد دعوت کنید اضافه کنید.

۶٫ کلیک کنید دکمه ذخیره برای ایجاد رویداد جلسه و کلیک کنید ارسال گزینه ای برای ارسال دعوت نامه برای مهمانان اضافه شده.

از جلسه Gmail برای ارسال دعوتنامه استفاده کنید

رابط به روز شده Gmail همچنین یک ستون جداگانه برای جلسات در نوار کناری سمت چپ ارائه می دهد که می توانید از آن برای برنامه ریزی سریع و اضافه کردن شرکت کنندگان مورد نظر خود به جلسه استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در Gmail آورده شده است.

۱٫ حساب جیمیل خود را باز کنید و پیدا کنید ستون ملاقات در نوار کناری سمت چپ آن را گسترش دهید.

۲٫ در مرحله بعد، کلیک کنید نسخه جدید جلسه برای ایجاد پیوند Google Meet جدید.

۳٫ برای افزودن همکاران خود به این جلسه کلیک کنید ارسال دعوتنامه را فشار دهید و کلیک کنید از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید نسخه

۴٫ آدرس های ایمیلی را که می خواهید اضافه کنید به: فیلد و کلیک کنید ارسال را فشار دهید تا دعوت نامه جلسه را ایمیل کنید.

خودشه. شما با موفقیت پیوند رویداد جلسه را از طریق ایمیل با همکاران خود به اشتراک گذاشتید.

یک رویداد جلسه را به صورت دستی وارد کنید و آن را از طریق Gmail به اشتراک بگذارید

اگر روش “مدرسه قدیمی” را برای ایجاد و به اشتراک گذاری جلسات با همکاران خود ترجیح می دهید، می توانید آن را در یک ایمیل معمولی وارد کنید. در اینجا چیزی است که باید به ایمیل دعوت جلسه خود اضافه کنید.

همچنین ببینید :  7 روش برای رفع بافر ویدیوی YouTube در Android TV

۱٫ کلیک کنید دکمه نوشتن شروع به ایجاد یک ایمیل جدید در Gmail کنید.

۲٫ سپس، ایمیل های همکاران یا شرکای خود را اضافه کنید به: بخش “دعوت جلسه” را در قسمت موضوع وارد کنید.

۳٫ متن زیر را در متن وارد کنید:

سلام

قرار ملاقات بعدی را گذاشته ام زمان

متشکرم.

۴٫ جایگزین کنید و:

۵٫ کلیک کنید دکمه ارسال برای ارسال دعوت نامه برای جلسه

نکته پاداش: افزونه Zoom را برای برنامه ریزی جلسات با Gmail فعال کنید

علاوه بر راه‌اندازی جلسه با استفاده از ویژگی‌های اصلی Gmail، می‌توانید افزونه برنامه Zoom را نیز نصب کنید تا به راحتی جلسات را از طریق Gmail و Calendar برنامه‌ریزی کنید. برای فعال کردن زوم برای برنامه‌ریزی جلسات با استفاده از Gmail و Google Calendar، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

کلمات پایانی

بنابراین، این برای ۴ روش برتر برای ارسال دعوت نامه برای جلسه از طریق Gmail است. اگر این مطالعه به شما کمک کرده است تا با استفاده از جلسات Gmail با همکاران خود به طور مؤثر همکاری کنید، سپس روی دکمه “پسندیدن” کلیک کنید و برای اطلاعات آموزنده بیشتر در خبرنامه ما مشترک شوید.

مربوط به:

همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا نکات و ترفندها، بررسی گوشی‌های هوشمند و ابزارک، بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir یا برای آخرین ویدیوهای بررسی مشترک شوید ابزارهایی برای استفاده از کانال YouTube:

Source link

نویسنده اصلی

وب سایت 123 سلکت یک مجله مرجع جهت معرفی و راهنمای خرید و انتخاب سریع بهترین کالا ها و محصولات در زمینه های مختلف و متنوع است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا