ترفند های ساده و کاربردی

۴ روش برای اسکن و آپلود اسناد با استفاده از برنامه Google Drive

دیجیتالی کردن اسناد فیزیکی با دوربین های پیشرفته در تلفن های هوشمند مدرن و برنامه های شخص ثالث آسان است. اما اسکن اسناد از گوشی های هوشمند یک مرحله دیگر را قبل از آپلود آنها در Google Drive اضافه می کند. چگونه یک سند را از تلفن خود اسکن کنید و فوراً آن را در Google Drive ذخیره کنید تا در همه دستگاه های خود در دسترس باشد؟ این مطالعه به شما کمک می‌کند این کار را در اندروید و iOS انجام دهید.

چگونه اسناد را با استفاده از Google Drive اسکن و ذخیره کنم؟

Google Drive قبلاً یک ویژگی اسکن اسناد دارد که به شما امکان می‌دهد اسناد را مستقیماً در فضای ذخیره‌سازی ابری Google Drive خود ذخیره کنید. گوگل اخیراً اسکنر اسناد را با رابط کاربری جدید و ویژگی‌های بهتر برای تجربه بهتر به‌روزرسانی کرده است.

روش ۱ – اسکن اسناد با استفاده از برنامه Google Drive iOS

گوگل با به‌روزرسانی جدید، اسکنر جدیدی را برای دارندگان آیفون و پیکسل به اپلیکیشن Drive اضافه کرده است. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی داخلی برای اسکن اسناد و آپلود مستقیم آنها در Google Drive آورده شده است.

۱٫ برنامه Google Drive را در آیفون خود دانلود یا به روز کنید و آن را راه اندازی کنید.

همچنین ببینید :  5 راه برای حذف آب و گرد و غبار از بلندگوهای آیفون (2023)

۲٫ L:و در: در صورت لزوم به حساب Google شما.

۳٫ ضربه زدن دوربین نماد در گوشه پایین سمت راست نشان داده شده است.

۴٫ رابط دوربین به طور خودکار سند را در قاب تشخیص داده و روی عکس کلیک می کند. پس از اتمام اسکن، روی دکمه ضربه بزنید صرفه جویی دکمه.

۵٫ سند را نامگذاری کنید و یک پوشه مقصد را در Google Drive انتخاب کنید.

۶٫ ضربه زدن صرفه جویی دکمه برای آپلود فایل روی دیسک.

سند با استفاده از اسکنر اسناد داخلی در Google Drive شما ذخیره می شود. سند در قالب PDF برای بهترین سازگاری بین دستگاه ها خواهد بود.

روش ۲ – برنامه فایل در آیفون

برنامه Files در iPhone با ادغام Google Drive ارائه می شود تا فایل های Drive شما را مستقیماً از برنامه iOS Files مدیریت کند. می توانید اسناد را از این برنامه اسکن کرده و مستقیماً در Google Drive ذخیره کنید. در اینجا چگونه است.

۱٫ باز کن فایل ها: برنامه در آیفون شما

۲٫ ضربه زدن راندن گزینه و انتخاب کنید یک چرخش بر از کادر محاوره ای

۳٫ با این کار Google Drive شما راه اندازی می شود. ضربه زدن سه امتیاز نماد منو و انتخاب کنید اسکن سند.

۴٫ اکنون اسناد را اسکن کرده و کلیک کنید صرفه جویی دکمه.

۵٫ سند را نامگذاری کنید و کلیک کنید انجام شده را فشار دهید تا آن را در Google Drive ذخیره کنید.

به دلایل امنیتی، هنگام باز کردن Google Drive در برنامه Files، باید با FaceID یا TouchID در Google Drive احراز هویت کنید. این را نیز می توان خاموش کرد، اما ما به دلایل امنیتی، غیرفعال کردن احراز هویت را توصیه نمی کنیم.

همچنین ببینید :  6 روش برای دور زدن "مسدود کننده های تبلیغات YouTube مجاز نیستند"

روش ۳ – برنامه iOS Notes

برنامه پیش‌فرض Notes در آیفون این قابلیت را دارد که اسناد را مستقیماً به یادداشت جدید اضافه کند. از این ویژگی می توان برای اسکن اسناد و ذخیره مستقیم آنها در Google Drive استفاده کرد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

۱٫ باز کن یادداشت برنامه در آیفون شما

۲٫ ضربه زدن یادداشت جدید برای ایجاد یک یادداشت جدید.

۳٫ ضربه زدن نماد دوربین در نوار ابزار پایین و انتخاب کنید اسکن سند نسخه

۴٫ سند را با استفاده از دوربین اسکن کنید، سپس روی دکمه ضربه بزنید صرفه جویی را فشار دهید تا آن را به یادداشت خود وارد کنید.

۵٫ ضربه زدن اشتراک گذاری دکمه.

۶٫ انتخاب کنید: یک کپی ارسال کنید همکاری در زیر گزینه

۷٫ انتخاب کنید: درایو گوگل از لیست سهام

۸٫ اکنون پوشه مقصد را انتخاب کنید جایی که می خواهید سند را ذخیره کنید و کلیک کنید بارگذاری دکمه.

اگرچه سند با استفاده از اسکنر داخلی برنامه Notes گرفته شده است. هنگامی که می خواهید اسناد اسکن شده را حاشیه نویسی کنید، می تواند مفید باشد.

روش ۴ – برنامه Google Drive برای اندروید

برنامه Google Drive برای اندروید به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که ویژگی جدیدی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد اسناد را اسکن کرده و مستقیماً در درایو خود ذخیره کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

۱٫ برنامه Google Drive را در تلفن هوشمند Android خود باز کنید.

۲٫ ضربه زدن نماد دوربین کوچک بالای دکمه پلاس در گوشه سمت راست پایین.

۳٫ با این کار رابط اسکنر جدید برای گوشی شما باز می شود.

همچنین ببینید :  6 روش برای فعال کردن حالت تاریک در فیس بوک (تلفن و رایانه شخصی)

۴٫ اسناد را اسکن کنید و در زدن انجام شده.

۵٫ سند را نامگذاری کنید و مکان ذخیره را انتخاب کنید.

۶٫ ضربه زدن صرفه جویی دکمه.

اسکنر اسناد جدید دارای یک عملکرد پاک کردن است که به طور جادویی لکه ها را از اسناد اسکن شده پاک می کند. همچنین با این اسکنر جدید فیلترهای بیشتری برای بهبود سند اسکن شده دریافت می کنید.

سوالات متداول

اچ. چگونه اسناد را با استفاده از برنامه Google Drive اسکن کنم؟

استفاده از اسکنر اسناد داخلی Google Drive آسان است. برای اسکن اسناد خود، روی نماد دوربین در بالای نماد مثبت کلیک کنید. راهنمای عمیق بالا را بررسی کنید تا نحوه اسکن و آپلود در Drive را بیاموزید.

اچ. چگونه می توانم اسکنر جدید را در برنامه Google Drive در تلفن Android خود دریافت کنم؟

این قابلیت برای تمامی گوشی های اندرویدی موجود است و به زودی به گوشی هوشمند شما نیز می آید. اگر هنوز این ویژگی را دریافت نکرده‌اید، مطمئن شوید که هیچ به‌روزرسانی معلقی در Google Drive ندارید.

کاغذ بسته بندی

در اینجا نحوه اسکن اسناد با استفاده از برنامه Google Drive و ذخیره آنها به طور مستقیم در فضای ابری آمده است. می توانید از ویژگی های داخلی برای بهبود اسناد اسکن شده خود با فیلترها استفاده کنید. ۱۲۳select.ir را برای خواندن بیشتر از این قبیل دنبال کنید و موارد زیر را بررسی کنید.

ممکن است به موارد زیر علاقه مند باشید:

همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، به بررسی گوشی‌های هوشمند و ابزارک بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir:یا مشترک شوید کانال یوتیوب ۱۲۳select.ir برای آخرین ویدیوهای بررسی

Source link

نویسنده اصلی

وب سایت 123 سلکت یک مجله مرجع جهت معرفی و راهنمای خرید و انتخاب سریع بهترین کالا ها و محصولات در زمینه های مختلف و متنوع است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا