۵ راه برای ارسال به دستگاه هایی که در Chrome برای رایانه شخصی کار نمی کنند
توانایی Google Chrome برای ارسال برگهها، پیوندها و سایر متنها به دستگاههای همگامسازی شده شما یک ویژگی مفید است، به خصوص اگر بین دستگاهها جابهجا شوید و بخواهید از جایی که آخرین بار آن را متوقف کردهاید ادامه دهید. همانطور که مفید است، زمانی که کار نمی کند می تواند خسته کننده باشد. خوشبختانه، روشهای عیبیابی سادهای وجود دارد که میتوانید برای حل مشکل کار نکردن ارسال به دستگاههایتان در صورت بروز آن، دنبال کنید.
چگونه می توان «ارسال به دستگاه شما» را در Chrome کار نکرد؟
Send to your device یک ویژگی مفید برای ارسال صفحات وب بین دستگاه های شما برای افرادی است که از چندین دستگاه استفاده می کنند. با این حال، برخی گزارشها مبنی بر عدم کارکرد صحیح آن وجود دارد که میتواند ناامیدکننده باشد. این پست وبلاگ به پنج روش برای عیبیابی ارسال به دستگاه شما که در Chrome به درستی کار نمیکند، بحث میکند.
روش ۱ – اتصال شبکه خود را بررسی کنید
گاهی اوقات ارسال برگه ها به دستگاه های دیگر ممکن است به دلیل مشکل شبکه کار نکند. برای اینکه این ویژگی به درستی کار کند، یک اتصال شبکه ثابت ضروری است. اگر رایانه یا دستگاه مقصد به شبکه متصل نباشد یا هر دو دستگاه به یک شبکه متصل نباشند، ممکن است این اتفاق بیفتد.
برای حل این مشکل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
- اتصال شبکه را روی رایانه و دستگاه مقصد با باز کردن هر وبسایتی و بررسی صحیح بارگیری آن آزمایش کنید. اگر صفحه وب به طور معمول بارگیری می شود، شبکه به خوبی کار می کند.
- اگر دستگاهها آفلاین هستند یا اتصال ضعیف است، میتوانید سعی کنید دستگاهها را دوباره به همان شبکه وصل کنید یا به شبکه جدیدی متصل شوید.
- اگر هر دو دستگاه با اتصال ثابت آنلاین هستند، بررسی کنید که آیا به یک شبکه متصل هستند یا خیر.
پس از تأیید صحیح بودن همه تنظیمات شبکه، دوباره سعی کنید برگه ها را ارسال کنید. اگر مشکل ادامه داشت، روش های دیگر ذکر شده در این پست وبلاگ را امتحان کنید.
روش ۲ – کروم را به آخرین نسخه به روز کنید
داشتن نرم افزار به روز برای عملکرد صحیح این ویژگی مهم است. اگر مشکلی وجود داشته باشد، بهروزرسانیهای جدید رفع اشکال و بهبودهایی را به همراه خواهند داشت. داشتن آخرین نسخه مرورگر کروم در همه دستگاهها به عملکرد صحیح ویژگی «ارسال به دستگاه شما» کمک میکند.
در رایانه خود، این مراحل را برای به روز رسانی مرورگر Chrome دنبال کنید:
۱٫ را کلیک کنید سه امتیاز منو در گوشه سمت راست بالا و کلیک کنید “تنظیمات“.
۲٫ در تب تنظیمات، روی ” کلیک کنیددرباره کروم“.
۳٫ اگر بهروزرسانیها در دسترس باشند، Chrome بهطور خودکار آنها را دانلود و نصب میکند. برای تکمیل به روز رسانی، مرورگر را مجددا راه اندازی کنید.
۴٫ پس از تکمیل به روز رسانی، “کروم به روز شده است“.
۵٫ بررسی کنید که آیا ویژگی «ارسال به دستگاه شما» پس از بهروزرسانی کار میکند یا خیر.
روش ۳ – تنظیمات همگام سازی خود را بررسی کنید
همگام سازی مناسب بین دستگاه ها برای ویژگی Send to Your Device ضروری است. برای انجام این کار، مطمئن شوید که در هر دو دستگاه به یک حساب Google وارد شدهاید و با دنبال کردن این مراحل، تنظیمات همگامسازی فعال شده است:
۱٫ را کلیک کنید سه امتیاز منو در گوشه سمت راست بالا و کلیک کنید “تنظیمات“.
۲٫ روی ” کلیک کنیدحساب Google خود را مدیریت کنید“.
۳٫ روی ” کلیک کنیدآنچه را که همگام می کنید مدیریت کنید“. مطمئن شوید که “همه چیز را همگام کنید“گزینه انتخاب شد.
روش ۴ – افزونه مرورگر را غیرفعال کنید
افزونه های مرورگر تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ویژگی های جدیدی را معرفی می کند. گاهی اوقات آنها همچنین با عملکرد منظم عملکردهای مرورگر تداخل می کنند. در اینجا نحوه بررسی اینکه آیا افزونه مرورگر باعث ایجاد مشکل شده است، آمده است.
۱٫ را کلیک کنید سه امتیاز منو در گوشه سمت راست بالا و رفتن به “تنظیمات“.
۲٫ رفتن به “برنامه های افزودنی» برگه همه افزونه های نصب شده در مرورگر شما در اینجا لیست می شوند
۳٫ برای غیرفعال کردن افزونه، سوئیچ را خاموش کنید. همین کار را برای همه پسوندها انجام دهید.
۴٫ پس از غیرفعال کردن همه برنامههای افزودنی، برگه را به اشتراک بگذارید. اگر کار کند، می توانیم نتیجه بگیریم که یک (یا چند) از پسوندها با عملکرد تداخل دارند. اگر اینطور است، سعی کنید از این ویژگی استفاده کنید و همزمان هر برنامه افزودنی را فعال کنید تا عامل ایجاد کننده مشکل را پیدا کنید. حذف یا جایگزینی افزونه متخلف مشکل را حل می کند.
روش ۵ – تنظیمات کروم را بازنشانی کنید
معمول است که شخصی تنظیمات خاصی را بر اساس ترجیحات خود تغییر دهد. اما گاهی اوقات پیگیری همه تغییرات ممکن است دشوار باشد. در چنین مواردی، بازنشانی مرورگر به تنظیمات پیش فرض خود ممکن است به حل مشکل کمک کند. برای تنظیم مجدد مرورگر، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱٫ کلیک سه امتیاز منو در گوشه سمت راست بالا برای دسترسی به “تنظیمات“.
۲٫ روی ” کلیک کنیدتنظیمات را بازنشانی کنید” گزینه.
۳٫ روی ” کلیک کنیدتنظیمات را به پیش فرض اصلی خود بازگردانید“.
۴٫ برای بازنشانی مرورگر، روی “کلیک کنید”تنظیمات را بازنشانی کنید» در پاپ آپ.
نتیجه
همانطور که ویژگی Send to Your Device کروم راحت است، گاهی اوقات کار می کند و آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. در این مواقع می توانید از روش های ذکر شده در این پست وبلاگ برای عیب یابی و رفع مشکل پیروی کنید. ۱۲۳select.ir را برای خواندن بیشتر از این قبیل دنبال کنید و موارد زیر را بررسی کنید.
همچنین بخوانید:
همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، به بررسی گوشیهای هوشمند و ابزارک بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir :یا مشترک شوید ابزارهایی برای استفاده از کانال YouTube: برای آخرین ویدیوهای بررسی