ترفند های ساده و کاربردی

۵ روش برای افزودن امضای دیجیتال به Google Docs

امضای یک سند برای تأیید صحت و صحت سند بسیار مهم است. در عصر دیجیتال، همه چیز بدون کاغذ می رود و امضاها هم همینطور. امضای الکترونیکی یا امضای دیجیتال یک روش دیجیتالی برای احراز هویت یک سند است. امروز، در این مقاله، نحوه افزودن امضای دیجیتال خود را به Google Docs بحث خواهیم کرد.

چگونه امضای دیجیتال خود را به Google Docs اضافه کنم؟

امضای دیجیتال به صورت دیجیتالی برای تأیید صحت و یکپارچگی یک سند ساخته می شود. می توان از آن برای امضای اسناد مختلف مانند قراردادها، قراردادها و … استفاده کرد. در زیر چهار راه برای افزودن امضای دیجیتال خود به Google Docs، بسته به اولویت‌ها و نیازهای شما، آورده شده است.

روش ۱ – از ویژگی امضای پیش فرض در Google Docs استفاده کنید

گوگل یک ویژگی جدید eSignature را برای Google Docs معرفی کرده است. در حال حاضر به صورت بتا برای کاربران Google Workspace در دسترس است. این ویژگی برای مالکان انحصاری و صاحبان مشاغل کوچک است که به یک روش ساده برای مدیریت قراردادها، توافق نامه های مشتری و سایر اسناد مهم نیاز دارند.

برای استفاده از این ویژگی نیازی به ثبت نام جداگانه نیست، زیرا پس از اتمام نسخه بتا برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

این ویژگی جدید عملکرد Google Docs را افزایش می‌دهد و آن را به ابزاری قدرتمندتر برای مشاغل و افراد تبدیل می‌کند. افزودن امضای الکترونیکی به اسناد، ساده‌سازی گردش کار و افزایش کارایی آسان‌تر می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات بر اساس نسخه بتا این ویژگی است و محصول نهایی ممکن است دارای ویژگی‌ها یا تغییرات اضافی باشد.

روش ۲ – از SignPlus eSignature برای Google استفاده کنید

SignPlus eSignature یک افزونه رایگان برای Google است که به شما امکان می دهد با استفاده از حساب SignPlus خود امضای دیجیتالی را به Google Docs اضافه کنید. این یک سرویس eSignature مبتنی بر ابر است که به شما امکان ایجاد، ارسال و مدیریت امضاهای الکترونیکی الزام آور قانونی را می دهد. در اینجا مراحل استفاده از این روش آورده شده است.

همچنین ببینید :  5 بهترین برنامه تصویر زمینه 3D Parallax رایگان برای اندروید (2023)

۱٫ SignPlus eSignature را برای Google نصب کنید Google Workspace Marketplace.

افزونه Sign.Plus را برای eSignature نصب کنید

۲٫ سندی را که می خواهید ورودی خود را به Google Docs اضافه کنید باز کنید و کلیک کنید مبدل SignPlus از پنل سمت راست

Add Sign.Plus را از نوار کناری انتخاب کنید

۳٫ در تب SignPlus کلیک کنید اجازه دسترسی و سپس فشار دهید با SignPlus باز کنید.

۴٫ یک تب جدید در جایی که باید باز شود وارد با حساب SignPlus خود یا جدید ایجاد کنید رایگان

۵٫ کلیک امضای خود را تنظیم کنید برای اضافه کردن یک امضای جدید

روی Set your signature کلیک کنید

۶٫ با استفاده از SignPlus می توانید سه نوع eSignature ایجاد کنید:

  • نوع – شما می توانید نام خود را با فونت های مختلف بنویسید،
  • هیچکس – می توانید امضای خود را بکشید و
  • بارگذاری – امضای خود را آپلود کنید

ما امضای این تظاهرات را آپلود خواهیم کرد.

۷٫ برای حذف فضای خالی غیر ضروری، امضا را کوتاه کنید. پس از اتمام کلیک کنید تایید.

امضای آپلود شده خود را قطع کنید

۸٫ اکنون سند را از رایانه، Google Drive، Dropbox، OneDrive و غیره آپلود کنید.

۹٫ پس از آپلود، کلیک کنید خودم امضا کنم.

روی Sign Myself کلیک کنید

۱۰٫ حالا امضا را بکشید و رها کنید امضا: نسخه سند اندازه آن را مطابق با آن تغییر دهید و کلیک کنید امضا کردن در گوشه سمت راست بالا

۱۱٫ می توانید فایل را مستقیماً از اینجا ارسال کنید یا سند را دانلود کنید. برای دانلود سند کلیک کنید دانلود نسخه

روی دانلود کلیک کنید

روش ۳ – از پسوند علامت Sproof استفاده کنید

توکن Sproof یکی دیگر از افزونه‌های Google Docs است که روشی امن و کارآمد برای احراز هویت اسناد ارائه می‌کند. با استفاده از افزونه Sproof به راحتی می توانید یک امضای دیجیتال به سند خود اضافه کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن برای امضای اسناد خود آورده شده است.

همچنین ببینید :  5 روش برای برنامه ریزی برای روشن/خاموش شدن خودکار گوشی اندرویدی

۱٫ افزونه ورود به سیستم Sproof را از Google Workspace Marketplace نصب کنید.

افزونه Sproof Sign را برای eSignature اضافه کنید

۲٫ سند را باز کنید می خواهید ورودی خود را در Google Docs اضافه کنید و روی آن کلیک کنید علامت ضد ضربه گزینه ای از تب Add-ons در سمت راست.

افزونه Sproof را از نوار کناری انتخاب کنید

۳٫ کلیک اکنون سند را امضا کنیدو کلیک کنید سند خود را در اینجا باز کنید.

۴٫ کلیک خودت امضا کن گزینه در یک پنجره پاپ آپ جدید.

۵٫ یک پاپ آپ در جایی که باید ظاهر می شود یک کارت امضا ایجاد کنید.

۶٫ کلیک یک کارت جدید ایجاد کنید نسخه ما یک امضا برای این نسخه نمایشی آپلود خواهیم کرد.

۷٫ امضا را کوتاه کنید تا فضاهای اضافی حذف شود و کلیک کنید مزرعه.

۸٫ یادداشت را حذف کنید کارت امضا گزینه استفاده از امضا به تنهایی، سپس کلیک کنید یک سبک امضا ایجاد کنید.

۹٫ بکشید و امضای خود را روی سند بگذارید و در صورت نیاز اندازه آن را تغییر دهید.

۱۰٫ بعد از امضا کلیک کنید ثبت نام کن! نسخه و دانلود دکمه ذخیره سند در حافظه محلی.

روش ۴ – از SignRequest – eSignatures استفاده کنید

SignRequest یک ابزار قدرتمند برای ساده کردن اضافه کردن امضای دیجیتال به اسناد شما است. با رابط کاربر پسند خود، استفاده از آن بسیار آسان است. برای استفاده از SignRequest برای Google Docs این مراحل را دنبال کنید.

۱٫ افزونه SignRequest را از Google Workspace Marketplace نصب کنید.

افزونه SignRequest eSignature را اضافه کنید

۲٫ سندی را که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید در Google Docs باز کنید. رفتن برنامه های افزودنی > SignRequest eSignatures for Docs و Google Drive > Create SignRequest. کلیک ايجاد كردن: در پنجره پاپ آپ

۳٫ در تب SignRequest، یکی از سه گزینه را کلیک کنید فقط من.

۴٫ کلیک کنید روی سندی که می خواهید امضای خود را در آن قرار دهید. با این کار یک منوی کوچک ظاهر می شود. روی قلم کلیک کنید تا امضا اضافه شود. شما چهار گزینه برای امضای سند دارید. ما یک تصویر برای این نمایش آپلود خواهیم کرد.

همچنین ببینید :  بررسی سریع POCO M3. 10 نکته که قبل از خرید باید بدانید

۵٫ در صورت نیاز، امضا را جابجا کرده و اندازه آن را تغییر دهید و کلیک کنید نهایی کردن.

۶٫ کلیک امضا کردن از منوی کشویی، و یک کپی از سند امضا شده به آدرس ایمیل مربوطه ارسال می شود.

روش ۵ – افزونه های دیگر از Google Workspace Marketplace

زیرا امضای رسمی گوگل در حال حاضر در مرحله بتا است. در اینجا چند افزونه دیگر وجود دارد که می توانید از آنها برای اضافه کردن امضای دیجیتال به Google Docs استفاده کنید.

  • امضای ساده – به شما امکان می دهد اسناد را به روش های مختلف امضا کنید، اما ممکن است فاقد ویژگی های پیشرفته مانند امضای الکترونیکی قانونی یا گردش کار چند امضایی باشد.
  • PandaDoc – این افزونه امضای الکترونیکی یک کاربر Google Workspace است، اما برای عملکرد کامل به برنامه های پولی نیاز دارد.
  • لطفا برای من ثبت نام کنید – این افزونه برای ارسال درخواست امضا و ارسال دعوت نامه برای استفاده از این افزونه به یک طرح پولی نیاز دارد.
  • DocSales – eSign – DocSales با Docs و Gmail ادغام می شود. یک منحنی یادگیری برای DocSales وجود دارد و فقط از فرمت های محدودی پشتیبانی می کند.

می‌توانید این افزونه‌ها را از Google Workspace Marketplace مرور و نصب کنید. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

کاغذ بسته بندی

افزودن یک امضای دیجیتال به Google Docs راحت است و به شما کمک می کند اسناد خود را به صورت آنلاین امضا و تأیید کنید. می‌توانید از روش‌های بالا استفاده کنید تا زمانی که ویژگی امضای پیش‌فرض در Google Docs از نسخه بتا خارج شود و امضای دیجیتالی را به Google Docs اضافه کنید. ۱۲۳select.ir را برای خواندن بیشتر از این قبیل دنبال کنید و موارد زیر را بررسی کنید.

ممکن است به موارد زیر علاقه مند باشید:

همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، به بررسی گوشی‌های هوشمند و ابزارک بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir:یا مشترک شوید کانال یوتیوب ۱۲۳select.ir برای آخرین ویدیوهای بررسی

Source link

نویسنده اصلی

وب سایت 123 سلکت یک مجله مرجع جهت معرفی و راهنمای خرید و انتخاب سریع بهترین کالا ها و محصولات در زمینه های مختلف و متنوع است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا