۴ روش برای رفع خودکار خروج از واتس اپ در دستگاه های متصل
قابلیت ورود چند دستگاه واتس اپ موفقیت بزرگی است. این امکان را به کاربران می دهد تا در هر یک از دستگاه های خود پیام رسان واتس اپ را مرور کنند. با این حال، مردم اغلب با این مشکل مواجه می شوند که دستگاه های متصل آنها به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی از سیستم خارج می شوند. اگر شما نیز با “دستگاه های شما به دلیل یک مشکل غیرمنتظره از سیستم خارج شده اند” مواجه هستید، این راهنما به شما کمک می کند تا با روش های مختلف مشکل خروج خودکار از واتس اپ را حل کنید. همچنین، میتوانید نحوه ویرایش پیامهای ارسال شده در واتساپ را بیاموزید.
چگونه به طور خودکار خروج از واتس اپ را در دستگاه های متصل برطرف کنیم؟
به عنوان یک اقدام امنیتی برای ویژگی دستگاه های متصل، واتس اپ به طور خودکار یک دستگاه متصل غیرفعال را پس از چهارده روز حذف می کند. همچنین کاربران اغلب گزارش می دهند که دستگاه های متصل آنها به دلیل یک مشکل/خطای غیرمنتظره به طور خودکار از سیستم خارج می شوند. این باعث ایجاد ناراحتی در اتصال مجدد دستگاه های شما می شود. خوشبختانه با روش های زیر می توانید آن را برطرف کنید.
روش ۱ – واتس اپ را به روز کنید تا مشکل امنیتی را دریافت کنید
واتساپ هر از چند گاهی بهروزرسانیهای امنیتی مختلفی را برای رفع مشکلات و باگهای موجود منتشر میکند. بنابراین، می توانید آن را از فروشگاه اختصاصی گوشی هوشمند خود برای تصحیح خودکار دستگاه های مرتبط به روز کنید. در اینجا چیزی است که باید دنبال کنید.
۱٫ به لیست WhatsApp در فروشگاه Google Play یا Apple App Store گوشی هوشمند خود بروید و روی آن ضربه بزنید تازه کردن.
۲٫ اگر بهروزرسانی واتساپ مشکل را برطرف نکرد، به روش بعدی بروید.
روش ۲ – برای رفع مشکل خروج خودکار واتس اپ در دستگاه های متصل به نسخه بتا بپیوندید
WhatsApp Beta یک برنامه آزمایشی است که ویژگی های آزمایشی و رفع اشکال را قبل از انتشار رسمی معرفی می کند. اگر بهروزرسانی رسمی مشکل خروج از دستگاه متصل را برطرف نکرد، میتوانید برای رفع مشکل در برنامه بتا ثبت نام کنید.
۱٫ پس از ورود به برنامه بتا، واتساپ موجود در دستگاه خود را حذف کرده و آن را نصب کنید برنامه بتا WhatsApp از فروشگاه Google Play یا Apple App Store.
۲٫ باز کن دستگاه های متصل را برگه و دستگاه جدید را به WhatsApp خود وصل کنید.
روش ۳ – اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و دستگاه خود را دوباره روشن کنید
اگر اتصال اینترنت تلفن هوشمند اصلی شما ناپایدار است یا برای چند روز آفلاین بوده است، عملکرد دستگاه متصل ممکن است پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار از دستگاه های متصل خارج شود. این کار اتصال مجدد همه دستگاه ها به حساب واتس اپ خود را با اسکن کدهای QR و زمان قابل توجهی برای شما دشوار می کند. برای تست اتصال اینترنت خود و اتصال مجدد دستگاه های متصل قبلی به واتس اپ این مراحل را دنبال کنید.
توجه داشته باشید: واتساپ ممکن است بهطور خودکار از دستگاههای متصلی که به اشتباه همگامسازی شدهاند یا برای مدت طولانی همگامسازی نشدهاند، خارج شود. بنابراین، اطمینان از اتصال اینترنت پایدار با دستگاههای واتساپ متصل به جلوگیری از مشکل خروج خودکار کمک میکند.
۱٫ مرورگر گوشی هوشمند خود را باز کرده و Fast را وارد کنید تا سرعت اتصال به اینترنت خود را اندازه گیری کنید. یک سرعت ۵-۶ مگابیت بر ثانیه برای تمام فعالیت های WhatsApp کافی است.
۲٫ در مرحله بعد، WhatsApp را در تلفن خود راه اندازی کنید، روی دکمه ضربه بزنید سه امتیاز منو در بالا سمت راست و کلیک کنید دستگاه های متصل.
۳٫ ضربه زدن دستگاه را وصل کنید و کد QR را در دستگاه دیگر اسکن کنید تا آن را جفت کنید.
۴٫ اگر از آیفون استفاده می کنید، روی ضربه بزنید تنظیمات برای تنظیم در سمت راست پایین دستگاه های متصل.
۵٫ در نهایت کلیک کنید دستگاه را وصل کنید در iOS، دستگاه جدید را به حساب WhatsApp خود پیوند دهید.
روش ۴ – مطمئن شوید که داده های پس زمینه روشن هستند
اگر مجوزهای داده پسزمینه برای WhatsApp غیرفعال باشد، ممکن است وقتی برنامه را در تلفن هوشمند اصلی خود میبندید، دادهها را با دستگاههای متصل همگامسازی نکند. بنابراین، این همگام سازی نادرست به طور خودکار واتس اپ را مجبور به خروج از دستگاه متصل می کند. برای رفع این مشکل، بررسی کنید که دادههای پسزمینه دستگاهتان برای WhatsApp فعال باشد.
۱٫ برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید واتس اپ: از لیست برنامه های نصب شده
۲٫ رفتن داده های تلفن همراه و وای فای و سوئیچ را روشن کنید داده های پس زمینه.
۳٫ اگر از آیفون استفاده می کنید، به تنظیمات WhatsApp بروید و آن را روشن کنید به روز رسانی برنامه پس زمینه.
سوالات متداول
اچ. واتس اپ به طور خودکار از آیفون من خارج شد. چگونه می توانم آن را تعمیر کنم؟
این معمولاً زمانی اتفاق میافتد که نیروی یک باگ/شکلی موجود واتساپ را میبندد و منجر به خروج خودکار میشود. برای رفع مشکل به Apple App Store بروید و WhatsApp را به روز کنید.
سوال بهروزرسانی واتساپ از تمام دستگاههای متصل من از واتساپ خارج شد. چگونه این را رفع کنیم؟
واتس اپ اخیرا یک پچ امنیتی برای رفع این باگ منتشر کرده است. برای جلوگیری از خروج از سیستم در دستگاههای متصل، برنامه را بهروزرسانی کنید یا به برنامه بتا بروید.
اچ. دریافت می کنم “دستگاه های شما به دلیل یک مشکل غیرمنتظره از سیستم خارج شده اند. لطفاً دستگاه خود را دوباره روشن کنید.' چگونه می توانم آن را تعمیر کنم؟
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید، دادههای پسزمینه/بازخوانی برنامه را فعال کنید و کد QR را دوباره اسکن کنید تا دستگاهها را به حساب WhatsApp خود پیوند دهید. برای جزئیات بیشتر مراحل ذکر شده در بالا را بخوانید.
کاغذ بسته بندی
این به پایان میرسد راهنمای ما در مورد نحوه رفع خروج خودکار دستگاههای متصل در واتساپ. اگر آن را مفید می دانید، این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و برای راهنمای عیب یابی عالی بیشتر در ۱۲۳select.ir مشترک شوید. همچنین فراموش نکنید که لینک های زیر را برای سایر مقالات مفید واتس اپ بررسی کنید:
ممکن است علاقه مند باشید.
همچنین می توانید برای اخبار فوری فناوری ما را دنبال کنید اخبار گوگل یا برای نکات و ترفندها، به بررسی گوشیهای هوشمند و ابزارک بپیوندید گروه تلگرام ۱۲۳select.ir:یا برای آخرین ویدیوهای بررسی مشترک شوید کانال یوتیوب ۱۲۳select.ir.